Viziunea ARIA Trends

  • O industrie a modei autentic romaneasca puternica, unita, ale carei talente sunt bine-cunoscute si au sustinerea la nivel national pentru a spune lumii povestea imaginatiei, creativitatii si perseverentei creatorilor si colectiilor romanesti;
  • O societate romaneasca in care femeile se remarca la exterior prin alegeri vestimentare stilate, indraznete, atent construite care exprima verticalitate, onoare, noblete, finete, hotarare si mai presus de toate feminitate absoluta.

Scopul AriaTrends:

Ne dorim ca AriaTrends sa devina hub-ul de referinta la nivel national si international pentru tot ceea ce inseamna moda autentic romaneasca, locul unde se formeaza si sunt usor vizibile trendurile romanesti.

Conceptul si obiectivele AriaTrends:

Platforma AriaTrends isi propune sa devina un loc de intalnire a doua nevoi primordiale: de a promova si contribui activ la dezvoltarea brandurilor romanesti si de a oferi cat mai multor femei ocazia de a experimenta sentimentul de feminitate pe care il aduce imbracarea unei tinute de calitate produsa de designeri romani. AriaTrends se adreseaza in special femeilor care stiu sa isi etaleze frumusetea, care vor sa fie admirate si stiu sa-si exprime emotiile si trairile interioare si la exterior prin alegerile vestimentare facute in functie de context. AriaTrends este dedicat femeilor care nu sunt preocupate doar de a urma ultimele tendinte, cat mai ales de a le influenta intrucat scopul lor final este acela de a-si reflecta propriul stil original prin tot ceea ce imbraca si prin comportament.

Conceptul AriaTrends este unic in Romania prin formatul sau, obiectivele si viziunea pe care le urmareste prin activitatile si sectiunile dedicate in portal:

1. Sectiunea Designeri Romani – dedicata prezentarii designerilor romani recunoscuti si admirati, care au devenit aliatii AriaTrends in misiunea de promovare a rafinamentului, a elegantei, creativitatii si bunului gust vestimentar caracteristic creatorilor romani. AriaTrends ofera prin intermediul portal un spatiu in care utilizatorii pot cunoaste oamenii din spatele brandurilor pe care le construiesc, ideile lor, grijile de zi cu zi, modalitatea in care accepta oportuntiatile care li se prezinta si fac fata provocarilor. Astfel, fiecare designer are o pagina dedicata de prezentare a viziunii, a colectiilor, a evenimentelor, distinctiilor si initiativelor la care participa, devenind facil pentru admiratorii lor sa tina pasul cu cele mai importante activitati si eforturi ale lor.

2. Sectiunea New Talents – orice inceput de drum are suisuri si coborasuri, validari, revalidari sau infirmari ale conceptelor promovate. Stim cat de greu este sa iti urmezi visul, si cu atat mai mult cat de greu este pentru un creator la inceput de drum sa-si faca cunoscute creatiile si sa se faca remarcat.

Nu de putine ori, adevarate talente se pierd pe acest drum anevoios deoarece este greu sa ajunga la publicul sau tinta sau sa interactioneze cu lumea fashionului romanesc, fara a avea ocazia de a se convinge de valoarea propriilor creatii.

Cu scopul de a diminua numarul talentelor romanesti ale caror capodopere vestimentare si potential nu ajung sa fie cunoscute decat de un numar restrans de oameni, AriaTrends va depune eforturi pentru a identifica astfel de creatori si a le expune creatiile pentru ca in cele din urma publicul sa fie juriul final.

3. Marketplace designeri romani – procesul de vanzare este foarte important pentru orice designer, insa a ajunge la clientul final nu este niciodata un lucru usor de realizat. Ne dorim prin aceasta sectiune sa ajutam designerii romani in procesul de vanzare a creatiilor lor si in acelasi timp sa stimulam deschiderea consumatorilor catre produse autentic romanesti in domeniul vestimentar.Alaturi de designerii romani promovati prin intermediul site-ului, AriaTrends promoveaza si ajuta la dezvoltarea unei culturi romanesti a bunului gust vestimentar. Aceasta sectiune a site-ului reprezinta doar un prim efort al AriaTrends de a se implica activ in dezvoltarea brandurilor romanesti care prin eforturi substantiale sustinute, dar mai ales prin pasiune, dedicare, studiu si lucru laborios s-au ambitionat sa creeze o poveste a modei romanesti pe care sa o traseze si pe harta fashionului international.

4. Trends – parte din procesul de a creste vizibilitatea si de a face cunoscuta toata munca din spatele unei colectii, viziunea si pasiunea pe care designerii le pun in propriile lor creatii este blogul dedicat al portalului. In cadrul blogului vor fi publicate periodic articole, interviuri, video-uri cu si despre designerii prezenti in portal, avand scopul de a oferi o imagine cat mai vie a oamenilor din spatele fiecarui brand, oameni care pot constituie modele in societatea noastra, care au povesti ce merita ascultate si perceptii extrem de interesante despre viata si tot ce ne inconjoara. In cadrul blogului, vor fi incluse si articole, tendinte, istorie a modei, stiluri vestimentare si evenimente fashion.

0